Sevim

Alla inlägg under maj 2011

Av Sevim Redzep - 26 maj 2011 17:22

 Hejj 

Sitteer här hemma och gör ingentiing!Borde egentligen plugga men jag gör det senare ikväll   

Jag vet faktiskt inte vad jag ska blogga om -.- Riiktigt drygt   

Jaja , ska faktiskt lägga mig ner och sova.. E fett trött vet inte varför..


 

Av Sevim Redzep - 25 maj 2011 22:45

Chacha!

E klar o alltiiing. Ska faktiskt lägga mig eftersom att jag bara sov 1 timme inatt , såå godnatt allihopa!  


Vi ses imorgon :*


       

Av Sevim Redzep - 25 maj 2011 20:03

Heej bloggen!

Jag e klar med alla läxor plus min städning,fast måsta dammsuga lite snart..

Jag har precis målat naglarna i en klarröd färg!  

Det blev faktiskt jättefint! HHEHEHEHEH

Nu ska jag vänta tills mitt nagellack har torkat helt sen ska jag in och duscha och sen välja kläder till imorron och sen sitta vid datorn och kolla in bloggar och sånt!

Men först tänkte jag fråga:

Tycker ni denna outfiten e snygg?


  Jeansklänning - Lindex 500:- (från förra året)


Kommentera vad ni tycker och igga bakgrunden hehehehe :3

Av Sevim Redzep - 25 maj 2011 16:02

Heejj  

Kom hem från skolan,och det gick väl bra där!

E rkt chill just nu,har massa prov och sånt men jag stressar aldrig även om jag inte kan ett skit,för om man stressar så kommer man inte vara koncentrerad!

Kom hem för typ en timme sen,har ätit glass för jag orkade inte äta mat (hahah) och läste lite bloggar,FaceBookade och sånt!

På tal om glass så har jag ätit.. Håll i er nu:

5 glassar bara idag!


Nåja,nu/strax så ska jag tvätta av sminket,ta av löshåret och städa mitt rum och sånt och efter det så ska jag göra läxor,sortera mina papper och sånt -.-' 

Måste plugga övermke eftersom att jag inte gjorde det igår hhehehh..

Men jaja,idag blir de att plugga i alla ämnen som jag har tagit hem så de e bara o börja nu! Ska hålla på till halv 10 ikväll om jag vill få bra betyg!


 

Fuckad bild från förra veckan men whatever!

Bloggar när jag e klar med allt,de vill säga ikväll!


POZZZ

Av Sevim Redzep - 24 maj 2011 15:43

Heejj förlåt för dålig uppdatering och jag looovar att skärpa mig!  

Nåjaa,jag har en bra nyyyyheeet! Jag får åka till Göteborg! YEES!

Frågade mamma idag och hon ba : du har skött dig bra idag så du får,men om du inte sköter dig tills den 8-9 juni (då vi ska åka) så blir det ingen Göteborg för din del..

Jag ba  : Jag looovar jag ska sköta mig!!

Jaja,just nu äter jag BEN&JERRYS Fairly Nuts - ÖÖÖVEEERGOOOD nii mååste smaka!  


Ska snart plugga,måååste äta någonting eller dricka(typ läsk eller nåt) när jag pluggar annars så kan jag inte koncentrera mig


    Men idag så ska jag inte plugga så mycket,ska gå igenom anteckningar och olika sidor i matteboken och sen resten av veckan så ska jag plugga ihjäääl hehehe  


Här kommer en bild på dagens outfit och en.. fjortisbild,fast orkar inte ta gamla bilder hela tiden de blir så tråååkiigt :


     

Vi seees

Av Sevim Redzep - 23 maj 2011 20:44

Heej!

Förlåt för seg uppdatering idag,men var ute med en kompis.

Mamma hade ringt mig x antal gånger och gissa vem som var orolig när jag kom hem?

Naaajjs. Har utegångsförbud resten av veckan  

Jaja,jag överlever det, MEN det värsta e att jag nu KANSKE får åka till Göteborg.

KANSKE. innan va de JA men nu... Kanske..

Jääävla skit! Jaja,ska försöka övertala mamma och pappa och pluuggaa ihjäl mig denna veckan (när ja ändå har utegångsförbud),hjälpa till o städa och.. OOOOM jag får bra på matteprovet så får jag åka till Göteborg så ska till matteverkstad imorgon + övermorgon och resten av dagarna ska pappa hjälpa mig och så ska jag plugga tills ja spricker för


JAG SKITER I JAG SKA ÅKA MED.

Jag ska typ städa mitt skåp imorgon och ta med AAALLLAA läxor jag har + göra extraa + gå på matteverkstad och sen visa för mina föräldrar att ja har pluggat,sen så ska jag läsa ut två böcker på hela veckan.

Och så ska ja hjälpa till min mamma med hemsysslorna och städa mitt rum och sånt  

O så i övermorgon så ska jag fortsätta plugga och göra myyyyyyckkeet matte + gå på matteverkstad och så ska ja hjälpa min mamma igeeen.

Och i övermorgon så ska jag på hemspråk och sköta mig bra  för att göra mina föräldrar glada

för ja har inte skött mig bra dom andra gångerna..   Och så ska ja också plugga till fysikprov..

o på torsdag så har jag labbtest i fysik/kemi där de handlar om elektricitet/kopplingsscheman så jag ska plugga ihjäl mig under veckan och sånt.

o på fredag så ska jag plugga i typ alla ämnen o hjälpa till o allt va de nu e..

Måååste verkligen få bra på matteprovet och fysikprovet och få åka till göteborg annars tar ja självmord -.-


Jaja,jag mååste verkliigen kämpa om jag ska åka med,men snackade nyss med mamma och hon sa att om ja gör så som ja skrev där uppe så åker jag definitivt till Gotebörg (men jag har fortfarande utegångsförbud)  


Jaja,bloggar mer imorgon! Förlåt för seg uppdatering + inga bilder..


Ses!

Av Sevim Redzep - 22 maj 2011 15:33

Heej allihooopaa  

Kom precis ut från duschen heheh  

Idag så har jag faktiskt inte gjort mycket alls,chattat med vänner,messat,lyssnat på musik o bara degat.. Hatar när det e så.

Iallafall,ska se om ja kan få ut någon kompis snart eller så stannar jag hemma resten av dagen och gör ingenting om ingen vill ut  

Jag vet heller inte om jag ska ut och köpa dom sandalerna jag ville ha,får se om mamma har tid till det annars så blir det nån gång nästa vecka!

Jaja,nu ska jag klä på mig o fixa håret och sånt!


SEES     

Presentation


Hej! I min blogg kommer jag skriva om allt möjligt! Mitt namn är Sevim Redzep-född '97 och jag går i sjunde klass.
Bor i översköna Malmö tillsammans med ett gäng muppade vänner och bästäääh familjen! :D
Läs och kommentera ♥

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Besöksstatistik

Translate?


Ovido - Quiz & Flashcards