Sevim

Direktlänk till inlägg 6 juni 2011

Bättre sent än aldrig!

Av Sevim Redzep - 6 juni 2011 14:54

Hej! Sorry för dålig update,men som sagt så var jag och duschade och sånt så det blev lite längre än vad jag hade tänkt =)

Nåja,dagens blogg är  *trumvirlvel* Elenii.bloggplatsen.se

Min bästa kompis! ^^


  Hennes blogg är sjukt bra,fastän hon inte uppdaterar så ofta-vilket jag tycker är tråkigt.. :( Hon skriver ofta om sin vardag,kompisar och hästar! Jag tycker ni borde ta en titt =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

OMG

Av Sevim Redzep - 6 juli 2011 12:51

Heeejj foolkeeet xD aj häv gooood neewwssss   jag ska se britney spears live i oktober jag har biljetter till världspremiären av den sista harry potter filmen,i malmös största biograf och har dessutom den bästa platsen som kostade 160 kr xD ...

Av Sevim Redzep - 24 juni 2011 18:25

Hola guapas! Goosh. -.- ALLA fashionbloggare använder det uttrycket.. HEJ MINA JORDGUBBAR! Nöjer jag mig med ;) Min dator är ikke fixad :( Sitter här och bloggar från morbrors sega datorius. JAJA WHATEVÖR Jag tänkte bara berätta att jag har f...

Av Sevim Redzep - 23 juni 2011 21:09

Howdy pals! Sh*t vad längesen JAG bloggade! Såå mycket har hänt,både bra och dåligt! Min dator är på lagning,därav nooo uppdatering. men,jag förklarar allltttt när jag får tillbaka min bebis! bloggar från papa's minidator just nuuu.. -.- se...

Av Sevim Redzep - 11 juni 2011 10:49

...men jag har haft fullt upp! But now,i'm back! =) Nåja,jag kan berätta lite om Göteborgsresan! Vi tog tåget kl 08.10 till Göteborg och vi var framme vid 11-tiden! Sen gick vi riktigt lång väg till Göteborgs vandrarhem där vi ställde väskorn...

Av Sevim Redzep - 7 juni 2011 13:09

Hej allihopa! Imorgon åker jag till Göteborg,WIHOO! Egentligen så skulle Sara sova över hos mig,men det blev jag som skulle sova hos henne ^^ Så därför blir det ändrade planer! Efter att jag har skrivit detta blogginlägg (och 2 till) så ska j...

Presentation


Hej! I min blogg kommer jag skriva om allt möjligt! Mitt namn är Sevim Redzep-född '97 och jag går i sjunde klass.
Bor i översköna Malmö tillsammans med ett gäng muppade vänner och bästäääh familjen! :D
Läs och kommentera ♥

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Besöksstatistik

Translate?


Ovido - Quiz & Flashcards